Tehty Suomessa 2001          Toimenteistä on/tulee kuvia tähän hakemistoon

 

Tilanne 19.4.2001  100 TKM (moottori 50 tkm) 

Jarrunesteen vaihto

Jarrusatulat purettu, puhdistettu ja koottu

Jarrupalaoissa ja -kengissä runsaasti jäljellä

Jäähdytysnesteen vaihto neste/tislattu vesi 55/45

Venttiilien säätö

Nokkaketjun säätö

Kaasuttajat irti ja ultraäänipuhdistus

Moottoriin 5/50 synteettinen, uusi suodatin

Ilmanpuhdistin vaihdettu

Peräöljyn vaihto GL5 80/90

Teleskooppiöljyjen vaihto

Kardaanin voitelu

Huohotinletukun tyhjennys, oli tyhjä

Kytkinvaijeri uusittu ja voideltu

Kierroslulumittarin vaijeri uusittu ja voideltu

Voitelua

HUOLTO 5.8.2001 107/57 tkm

moottoriin 5/40 täyssynteettinen Teboil Diamant + suodatin

perään täyssynteettinen Teboil GL 5 75/90

MUUTA:

Pyörä on rekisteröity ensimmäiselle käyttäjälle 4/79 mutta vuosimalli on ilmeisesti -78 eli vanhimmasta päästä. Valmistusnumero on CX5002047073 eli pyörässä on ainesta museomielessä. Pyörällä on ollut 4 omistajaa joista viimeisellä 10 vuotta. Vuonna 1997 pyörä jäi seisomaan. Ilmeisesti omistajan pelitaito/into loppui. Kaasuttajat olivat nimittäin osittain tukkeutuneet. Pyörä on alkuperäisessä kunnossa Marshallin pakoputkia lukuunottamatta jotka on asennettu -91. Niiden kromi on pahasti ruostunut. Jälkeenpäin pyörään on asennettu myös tuulisuoja, sivulaukku ja takalaukut. Moottori on myyjän mukaan vaihdettu 50 tkm kohdalla. Pyörä käy nätisti ja tarjoaa varmasti vielä paljon luotettavia kilometrejä. Ostajan täytyy vain hyväksyä ulkonäön puutteet tai tehdä niille jotain. Vesi, saippua ja vaha tekevät jo ihmeitä.